explore

قوانین و شرایط استفاده

خانه قوانین و شرایط استفاده

تعاریف پایه

به مرکز فروش سرویس ها و محصولات شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز خوش آمدید. آنچه در پی می آید مجموعه ای از شرایط، قوانین و مقررات است که برای استفاده از محصولات و سرویس های این مجموعه تنظیم شده و در حکم موافقت نامه و توافقی بین شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز و خریداران محصولات و استفاده کنندگان سرویس ها می باشد.

در موافقت نامه حاضر، مقصود از “ما”، “سرویس دهنده”، “فروشنده”، “ارایه کننده”و “تامین کننده” همان شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز می باشد. در این موافقت نامه، مقصود از “شما”، “خریداران”، “سرویس گیرندگان”، “مشتریان”، “استفاده کنندگان”، “مشترکین” کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی می باشند که اقدام به خرید یا استفاده از هر یک از محصولات یا سرویس های شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز می نمایند.

عضویت در سامانه، خرید هر یک از سرویس ها و یا دسترسی و استفاده از سرویس ها و محصولات تابعه و عرضه شده، بدین معنا تلقی می شود که شما کلیه قوانین، شرایط و مقررات حاضر را مطالعه و درک کرده و تمامی مفاد آن را به طور کامل پذیرفته اید و همچنین نسبت به رعایت کلیه شرایط و ضوابط مطروحه در آن متعهد بمانید.

بروزرسانی ها

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز این حق را برای خود محفوظ می دارد که هر یک از شرایط و ضوابط مندرج در توافق نامه حاضر را در هر زمان و به صلاحدید خود ضمن ارائه اطلاعیه ای تغییر دهد. چنین اطلاعیه ای ممکن است از طریق ایمیل، ارسال اطلاعیه در سایت یا هر شکل و صورت دیگری که مورد نظر شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز است ارایه شود. در صورت هر گونه جرح و تعدیل در شرایط و قوانین استفاده، این قواعد بروزرسانی شده از ۷ روز پس از اعلان اعمال خواهد گردید و ادامه استفاده شما از محصولات و سرویس ها از سوی خریداران یا کاربران، به منزله پذیرش و موافقت با چنین تغییرات یا اصلاحاتی تلقی می گردد.

مالکیت

کلیه حقوق تمامی محصولات، سرویس ها، داده ها و همچنین مالکیت و حقوق کلیه مفاد و داده های وب سایت و سامانه های مرتبط شامل لوگو، نشان، نام تجاری، کدها، الگوریتم ها، محتوا و متون، تصاویر، ویدیوها، داده ها، نمودارها، نرم افزارها، سورس ها، فرمت ها، ساختار و الگوهای طراحی شده و دیگر گزینه های مرتبط و متعلق به این سامانه، صرفا متعلق به شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز می باشد و بهره برداری و استفاده و کاربست آنها در هیچ شکل و تحت هیچ شرایطی مجاز نمی باشد مگر آنکه در موافقت نامه حاضر به آنها اشاره شده باشد یا مجوز بهره برداری از آنها به شکل جداگانه از شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز اخذ شده باشد.
بدیهی است که در این راستا هر گونه کپی برداری و استفاده از مفاد فوق الذکر بدون کسب اجازه و مجوز های لازم، غیر قانونی است و در صورت تاکید و پافشاری خاطی بر ادامه آن، مستوجب طرح شکایت و پیگیری موارد مربوطه از طریق مراجع ذی ربط حقوقی و قضایی خواهد بود.

هیچ فرد، موسسه، سامانه یا بنگاه و تشکل اقتصادی از سوی شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز دارای نمایندگی یا اجازه فعالیت به عنوان نماینده فروش سرویس ها و محصولات این شبکه را ندارد مگر آنکه نام و لوگو و مشخصات نماینده مربوطه در سامانه حاضر به طور کامل درج و به عنوان نماینده این شبکه معرفی شده باشد و لذا توجه کاربران عزیز را به این مهم معطوف می دارد که مشاهده هر گونه فعالیتی در حیطه های فوق الذکر با نام، نشان، لوگو و یا با استفاده از سایر شیوه های انتسابی بدون هرگونه تردید، غیر مجاز و تخلف محرز محسوب می گردد که بدین وسیله خواهشمندیم مراتب مورد مشاهده را از طریق فرم تماس با ما یا سایر طرق ممکن، به اطلاع این مجموعه رسانده شود تا در اسرع وقت اقدامات قضایی و انتظامی لازم صورت پذیرد.

محدودیت‌ها

مشترکین و خریداران، مجاز به فروش مجدد خدمات و داده های دریافتی سرویس ها به غیر نبوده و این مهم شامل کلیه اشکال اعم از فروش عین به عین سرویس ها و محصولات یا فروش بخشی از آنها با ایجاد جرح و تعدیل، تغییر، ترجمه و دیگر اقدامات صوری مشابه می باشند. این ممنوعیت شامل تمامی ملحقات، توابع و زیر مجموعه های کلیه محصولات و سرویس ها می باشد. در صورت مواجهه با چنین مواردی، شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز خود را محق به ثبت شکایت و پیگیری قضایی و حقوقی تخلف مشاهده شده دانسته و مطالبه خسران و زیارت های وارده از مجاری قانونی را حق بدیهی خود قلمداد می کند.

مشترکین و خریداران مجاز به بازتوزیع، اجاره، انتقال یا واگذاری محصولات خریداری شده نمی باشند و هر گونه تفویض حقوق یا امتیاز استفاده از سرویس ها و محصولات، صرفا با اطلاع، موافقت و کسب مجوز مکتوب از سوی شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز امکان پذیر می باشد.

سلب مسئولیت

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز هیچ گونه مسئولیتی در قبال نحوه یا شیوه استفاده از داده های ارایه شده در سرویس ها و محصولات خود را چه به شکل تجاری و حرفه ای و چه در قالب غیر حرفه ای و آماتور و همچنین در قالب پروژه های عمومی یا کاربری های دانشگاهی و پژوهشی را پذیرا نمی باشد فلذا مسئولیت و عواقب نحوه کاربرد و استفاده از سرویس ها و خدمات صرفا بر عهده خریداران می باشد و هیچ گونه تعهد، مسئولیت، ضمانت یا عقد و ضمان حقوقی و قانونی از این بابت متوجه شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز نخواهد بود.

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال استفاده از داده های سرویس ها در سامانه های معاملاتی نداشته و در صورت بروز هر گونه خسران و ضرر و زیان احتمالی ناشی از تلاطم بازارها یا روندهای کاهشی و افزایشی بازارها، کلیه دیون و تعهدات و مسئولیت آن صرفا با استفاده کننده از سرویس یا همان طرف خریدار می باشد. به همین سان شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز فاقد هر گونه اطلاعی از نحوه کاربست سرویس ها و داده های مرتبط بوده و در صورت بکارگیری سرویس ها یا داده های ارایه شده توسط آنها در هر نوع فرآیند مجرمانه و متخلفانه، تمامی مسئولیت و عواقب و تبعات حقوقی و قانونی آن بر عهده خریدار و استفاده کننده از سرویس مورد نظر می باشد.

هر گونه استفاده از سرویس ها و محصولات این مجموعه با هدف ارایه سرویس ها یا انتشار مطالب افتراآمیز، غیر قانونی، متخلفانه یا مجرمانه، یا در راستای طرح مباحث و موضوعات سیاسی، جناحی و موضوعاتی که له و علیه شخص، گروه، دسته، جناح، حزب و جریان سیاسی و غیر سیاسی در جهت اهدافی که خلاف مصالح و امنیت ملی ارزیابی می شوند غیر مجاز محسوب می گردد. همچنین استفاده از سرویس ها و محصولات جهت انتشار مطالب حاوی توهین، استهزا، ناروا، تهمت یا مدعیات غیر قابل اثبات درباره کلیه مسئولان، مدیران، مقامات کشوری و لشکری، اکیدا غیر مجاز است. شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز خود را از هر گونه مسئولیت و مراتب حقوقی و قانونی آنها مبرا اعلام داشته و کلیه مسئولیت و عواقب چنین اقداماتی را متوجه خریدار یا استفاده کننده از سرویس مورد نظر اعلام می دارد.

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در قبال از دست رفتن داده های پیشین، داده های ثبت شده، صحت کارکرد نرم افزارها، کیفیت و کارکرد کدهای تولید شده و امنیت پایگاه های داده یا صحت کارکرد دیتابیس های خریداران نداشته و مسئولیت هر گونه خسران و خسارت وارد شده به خریداران به هر میزان و در هر سطحی صرفا بر عهده طرف خریدار می باشد.

هر گونه استفاده از سرویس ها و محصولات این مجموعه جهت انتقال فایل های مخرب، انواع ویروس و بدافزار، کدهای برنامه نویسی تخریب گر و … که به هک شدن یا ایراد آسیب سخت افزاری و نرم افزاری به سامانه ها، رایانه ها و سرورهای مخاطب منجر شود ممنوع و غیر مجاز است و شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز در صورت مواجهه با چنین مواردی، حق پیگیری این موارد را از طریق مراجع قانونی برای خود محفوظ می داند.

شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز هبچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های تبلیغاتی مندرج در سایت نداشته و صرف فعالیت قانونی آگهی دهندگان در چارچوب های قانونی کشور مبنای قابل تایید برای پذیرش آگهی در این مجموعه محسوب می گردد و کلیه مباحث افزون بر آن اعم از کیفیت کالا یا خدمات صادره، تعاملات مالی و تجاری بین آگهی دهنده و کاربران، اختلافات و دیگر موارد، خارج از تعهد و مسئولیت شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز قلمداد می شود.

تعلیق یا فسخ

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز این حق را برای خود محفوظ می داند که در هر زمانی به کلیه دلایل ممکن حتی بدون شرح دلایل مذکور برای مشتریان، سرویس یا محصولات مورد استفاده مشتری را تعلیق و یا مسدود نماید. شایان ذکر است که این اقدام در قریب به اتفاق موارد، به دلیل تخطی مشتریان از یکی از اصول و شرایط مندرج در موافقت نامه فعلی رخ خواهد داد و شرح آن به اطلاع کاربر رسانده خواهد شد و ابتدا تلاش خواهد شد تا نسبت به رفع ایراد و تخطی صورت گرفته تلاش شود اما هیچ گونه تعهدی در این راستا متوجه شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز نبوده و حق مسدود سازی یا توقف سرویس ها و محصولات ارایه شده همواره از سوی ارایه کننده محفوظ می باشد.

فورس ماژور

شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز در صورت بروز شرایطی که اعلام یک یا دسته ای از نرخ ها یا سایر داده ها و محصولات را بر خلاف مصالح کشور و یا موجب ایجاد خسران و ضرر برای عموم هموطنان محترم ارزیابی کند و یا اعلام پاره ای از اطلاعات را موجب ایجاد جو روانی و گسترش تلاطم های بازار تلقی نماید حق توقف یا حذف قیمت های مذکور یا توقف و مسدودسازی کامل سرویس مورد نظر را به شکل مقطعی یا دائمی برای خود محفوظ تلقی کرده و هیچ گونه مسئولیتی و تعهدی را در جهت ضرورت اعلام دائمی و بلاوقفه داده ها بر خود وارد نمی داند و بر این مبنا هر نوع مدعای خسران یا تضییع منافع مادی و معنوی را که پیرو این انسداد و توقف دائمی یا موقت مطرح شود فاقد وجاهت و اعتبار تلقی می نماید.

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز در صورت بروز شرایط فورس ماژور از قبیل زلزله، طوفان، سیل و دیگر موارد مشابه، هیچ گونه تعهدی به استمرار سرویس ها و محصولات خود نداشته و ادامه ارایه خدمات را به بازگشت به شرایط طبیعی و عادی منوط می داند.

حل اختلاف و داوری

در صورت بروز اختلاف بین شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز و هر یک از مشتریان و استفاده کنندگان از محصولات و سرویس ها، در نخستین گام تلاش می شود تا از طریق گفت و گو و مذاکره، نسبت به رفع اختلافات و حل مسئله اقدام شود. در صورت عدم حصول توافق، موضوع محل مناقشه قابل طرح در مراجع قضایی می باشد تا از طریق ساز و کارهای قانونی نسبت به داوری و صدور رای قضایی به موضوع رسیدگی شود.
//